با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران
عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی فراگیران مقطع متوسطه مراکز آموزش از راه دور شهر کاشان

عباس تقی زاده

دوره 1، شماره 3 ، بهمن 1397، ، صفحه 17-28

چکیده
  هدف تحقیق جاری بررسی رابطه و شناسایی سهم هر یک از متغیرهای یادگیری خودتنظیمی، انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودپنداره در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مراکز آموزش از راه دور شهرستان کاشان بود. پژوهش حاضر از نوع مقطعی با رویکرد توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق حاضر را کلیه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مراکز ...  بیشتر

ارزیابی کیفیت آموزشهای ارائه شده در مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان آموزشی

علی دانا؛ جواد حاتمی؛ مائده مالکی

دوره 1، شماره 3 ، بهمن 1397، ، صفحه 29-38

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی کیفیت و میزان مطلوبیت دوره‌های آموزشی برگزار شده در مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان انجام شد. روش پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت توصیفی-تحلیلی بود. جامعه‌ی آماری پژوهش حاضر از چند بخش تشکیل شده بود که عبارت بودند از کلیه دانشجویان مرکز آموزش‌های الکترونیکی ...  بیشتر